16 november 2019

Ny bok på gång, Under nio nätter.

Hejsan! Nu lyssnar jag på Denise Rrdbergs sista bok Under nio nätter. Började i går kväll och har bara halva boken kvar. Den handlar mest om Östermalm där Marianne Jidoff, Torsten som jobbar för polisen löser svåra fall. Jag gillar D. Rudbergs böcker, finns alltid spänning i böckerna.
Dottern gillar också hennes böcker. Hon laddade ner blandade böcker för att lyssna på under sin flygresa idag. I morgon är det yngsta sonen tur. Äldsta sonen vistas redan utomlands. Det är denna tid på året som sol och värme lockar mest.
Just nu känns det som jag har en förkylning på gång, Har huvudvärk, fryser och har en trötthetskänsla. Har läst att vaccinet är 2 veckor försenat det innebär att först i december kan  de som vill och måste vaccinera sig.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du inte blivit sjuk nu.
    Såg på nyheterna i morse att man ska börja vaccinera sig nu...Men om det inte finns så går det ju inte.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hörde också idag att de börjat vaccinera mor flunsan, Jag har aldrig vaccinerat mig mot flunsa. Jag tål inte vaccin gjort på ägg. Jag mår bättre nu, var nog bara en vanlig snuva.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...