5 november 2019

Söndag, Måndag och lite annat....

 
Nu är jag tillbaka igen efter några dagar frånvaro. Det har varit telefon och Ipad genomgångar med gubben som kursar. 
Äntligen, igår köpte gubben en Samsungpadda. Nu bli det betydligt lättare, när mobil och padda har samma operativsystem. Gubben har använt Ipad och en android mobil med olika operativsystem, det kan bli lite rörigt i längden.

Vårt barnbarnsbarn har tagit sina första steg vid 10 ½ månad. En pigg och glad liten kille👌
Usch! Nu har vi kyligare i luften t o m minusgrader. När jag ser folk på väg till jobbet med vinterjacka, mössa, halsduk och vantar. Då längtar jag inte ut precis😉

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att barnbarnsbarnet tagit sina första steg ;)
    Så bra att ni ordnat med samma system för padda o mobil. Blir som sagt lättare då.
    Nä man längtar inte ut precis o sitta på moppen i massor av minusgrader. Hur mycket kläder jag än har blir det kallt om det är många minusgrader. Har så mycket kläder på mig att jag kan knappt röra mig ��
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man känner sig som en michelingubbe som gör reklam för däck, när man skall ut på tur😉 Jag skall köpa ytterligare en uppsättning craft underställ som är toppen vid kyla och smidigt att ha på. Lillkillen är så mysig och jämt glad. Nu har gubben det han gör ett tag med padda och mobil😉
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...