8 november 2019

Gråkallt idag!

Härligt med tända ljus till morgonfikat. Det behövs när de läser väderrapporten på TV och berättar om all snö som redan kommit och skall komma till helgen. Det är bra att TV även tar upp att det verkligen är dags för däckbyte. Det brukar annars vara så, när första snön kommer, så blir många "tagna på sängen" fast vi varje år får snö.
Idag bjuder vädret i stan på regn i mindre skala och + 3grader. Hoppas på lite mer värme, jag behöver ut och handla inför helgen.
Blir även en runda in i Skrapan och kolla ifall de öppnar någon ny affär, i Habitats tidigare lokaler. Besök hos Kjell & Co blir det säkert också, gubben behöver köpa trådlösa hörlurar typ  Air drops till sin Samsungpadda. Air drops han använt till sin tidigare Ipad, de fungerar inte ihop med Samsung som är en android padda. Jag gillar inte att man måste köpa nya teknikprylar när man byter t e x sin padda. Trådlösa hörlurar är betydligt dyrare än de vanliga, men trådlösa vill ju nästan alla ha då det är så bekvämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...