15 november 2019

Efter mycket letande, hittade jag dessa.....

Äntligen har jag hittat boots! Kollade på nätet, hittade några som jag har skickat efter till bra pris. De är varmfodrade, tål väta och sulan har halkskydd. Varje boots har 2 dragkedjor, en på varje sida och en bra öppning där foten skall stoppas ner👌 Nu skall jag förhoppningsvis slippa frysa om fötterna när jag sitter på "Skotten". Det var det närmaste Slamkrypare jag kunde komma👌Med alla kläder som behövs, kommer jag nog att både se ut och känna mig som en Michelingubbe🙂

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du hittade skor, hoppas dom blir bra.
    Jag kollade på dom också. Mamma beställde vinterskor därifrån för ett par år sen o dom gick inte alls använda ☹ jag använder icebugs för tillfället. Det är rena isbanan.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas också att skorna blir bra. Skall använda dem när jag åker på skotten. Jag har också icebugs, får använda dem när jag skall ut och gå, de är toppen haft i flera år.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...