29 november 2019

Blir ett mysigt besök idag och över helgen.




Idag skall det komma snö enligt väderprognosen, här i Stockholm. De har gått ut med en klass 1 varning, det kan jag förstå efter detta regn och + 7 grader till att bli minus grader och snö. Det har kommit lite snö redan, ligger kvar på gården men inte på gatan.
Det har varit lite upp och ner denna veckan, därför har bloggen släpat efter någon dag. I morgon kommer dottern och mågen hem från semestern, en som kommer att bli glad är 🐶Morris som varit hemma med grabbarna. I dag har han varit här. 1:a advent kommer Doris husse och matte hem. Idag kommer Doris hit och skall stanna till över helgen, det bli mysigt. Det blev strul med städdagen denna veckan, så vi får städning idag istället. Igår bytte jag gardiner i köket, nu är julgardinerna på plats👌
Vi håller på att flytta runt i vissa av våra rum. Roligt att förnya, men jobbigt innan allt är klart.
Vi hörs igen!

Marmor


2 kommentarer:

  1. Vad skönt med julgardiner på plats. Satt upp här också.
    Ni får ha en trevlig helg med Doris.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Det blir lite julstämning bara gardinerna kommer upp.
    Nu har jag en fin Doris här som sover på köksgolvet🐶
    Önskar er en trevlig helg och en fin 1:a Advent🤶🎅
    Kram♥️

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...