10 november 2019

Blev en lite annorlunda början på Fars Dag.

De första snöflingorna har fallit här i stan. Konstig men det märks även i bloggen😉 Det blir att mysa inomhus för mig idag. Vädret är inte speciellt inbjudande för någon promenad.
Idag är det Fars dag eller som många säger  " en av affärerna dag ". Mors dag och Fars dag lever fortfarande vidare trots allt. Jag tror att det är förskola och skola som håller dessa dagar vid liv genom att barnen skall skapa eller rita något till sina föräldrar dessa dagar.
Nu är det dags för en lite försenad lunch, magen gör sig påmind.

2 kommentarer:

  1. Nä det är inte så mysigt med åktur i snön. Här kan jag inte ens köra ut nu då det kommit en del.
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bävar lite inför vintern, Hoppas att de plogar även trottoarerna i samma utsträckning som gatorna. Hoppas du får hjälp med plogningen så du kommer ut. Hade du inte någon snäll granne som brukar ploga så du köra på vägen.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...