22 november 2019

Fredag och lilla Prinsessan kommer.

Idag  kommer Doris och skall vara här över helgen. Det skall bli så mysigt. Synd bara att vädret inte är det bästa. Det var länge sedan det regnat så mycket som denna hösten. Ända trösten är att det höjer grundvattennivån.
Jag har gjort om lite på hemsidan inför julen, det tar sin tid. Lite har jag kunnat klurat ut, så jag kan gå utanför boxen så hemsidan inte blir för lång 😉
Igår kom det jag beställt på nätet, bl a ett par fodrade och lättpåtagliga vinter kängor. De skall bli sköna när jag åker på Skotten. Det blir kallt både om fötter och kropp om man inte har rätt kläder.
Jag köpte även knäkudden som de gör reklam på FB. Jag har ont i stora muskeln, senor på höger ben.
Kan komma ifrån ryggkotorna eller något annat. Knäkudden skall läggas mellan knäna när man ligger på sidan, för att ryggen skall räta ut sig och senor, nerver skall få bättre passage.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att Doris kommer ��
    Härligt att du gillade skorna. Det är bra med skor som är lätta att ta på.
    Knäkudde har jag också kollat på men inte köpt. Jag har än så länge vanlig kudde då jag inte kan ha knäna ihop.
    Men du får berätta hur det känns med knäkudden.
    Trevlig helg. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade tur med skorna! Det är lite ovant med knäkudden, men jag tror man vänjer sig. Min naprapat sa till mig att använda en kudde, det var innan jag visste om denna knäkudde. Rapport kommer när jag använt den ett tag.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...