25 november 2019

Nytt Boktips och filmtips.

Lika fort som det går att lyssna ut en bok, är det fram till 1:a advent på söndag😉
Nu har jag hittat en ny bok som jag börjat lyssna på. Den heter Den hemliga kvinnan av Anna Ekberg. Uppläsare är Eva Röse som ha en underbar röst att lyssna till!
Hoppas på lite sol idag då skall det blir det en tur med Skotten. Finns lite som skall fixas inför julen.
Idag visas en av 50-talets trillerfilmer Mannikäng i rött från 1958 i SVT 1 kl. 15.00. Får hoppas att de kommer att sända de andra filmerna också., som Damen i svart och några till.

2 kommentarer:

  1. Jaha den filmen missade jag! Har aldrig sett den.
    Mörkt ute och då är det härligt med en bok ,-) Bra tips ,-)
    Hoppas du har det bra!
    Ta hand om dig
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag visade de Ryttare i Blått på TV1. Kommer säkert fler i den serien.Förr var den svart vit, nu i färg. Jag gillar att lyssna på ljudböcker, riktigt avkopplande.
      Hoppas du har det bra, roligt att du är tillbaka. Du har varit saknad.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤❤❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...