20 oktober 2019

Regntunga skyar.........

vart en jag ser

Hejsan och god förmiddag. Regn och ruskvädret fortsätter. Doris gillar inte regnet kvällstid.  När hon skall ut sista gången och kissa, blir det ut och kissar nedanför trottoarkanten och sedan in igen😉för att fortsätta sova.
Doris åka hem till familjen idag och jag skall göra köttfärssås på 1½ kg köttfärs och frysa in. Använder min crockpot, då sköter det sig själv. Köttfärssåsen blir godare ju längre den får puttra.
Vill du testa mitt recept på Köttfärssås, hittar du receptet på
högra sidan, Populära Inlägg.

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli en rejäl sats med köttfärssås�� så bra att du kan använda crockpot. Måste spana in ditt recept.
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar min crockpot. Maten sköter sig själv. Det är bara att bryna på köttfärsen och hälla ner i grytan. Sedan på med de övriga ingredienserna och låt grytan sköta resten.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...