5 oktober 2019

En riktig höstdag

Det blev en promenad men inte så lång. Det var kyligt trots att solen var framme. Dagen började med + 2 framåt dag blev det + 6, då fick "Skotten" komma ut. Det kändes absolut inte som + 6 då det blåste nordan. Det blev en tur till Ringen och fort in i värmen. Lite shopping, köpte 2 stickade tröjor. Den ena var lång som en klänning, men tyvärr såg jag när jag kom hem att det gick lösa maskor  vid ena ärm hålan. Tråkigt, den får jag byta eller lämna tillbaka i morgon. Hemvägen blev lite längre trots att jag tyckte det var kallt. Frös om händerna på slutet, så nu får det bli handskar på.
Såg att det inte var så mycket folk på Bondens marknad i dag. Tror många var i Ringen, har aldrig sett så mycket folk i Ringen samtidigt. Såg att de hade fått några nya butiker, men var aldrig in och kollade sortimenten. Får bli en annan gång.

2 kommentarer:

  1. Tråkigt när man måste iväg o byta kläder man köpt. Tur du har nära iaf.
    Jo kallt om händerna blir det minsann. Haft handskar länge redan men måste byta till nåt varmare. Fryser ändå.
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick pengarna tillbaka för det fanns ingen mer i rätt storlek. Tråkigt för det var en lång klänningskofta som hade varit skön när det blir kallt. Nu skall jag leta efter vindtäta överdragsbyxor så jag inte fryser om benen.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...