28 oktober 2019

Finbesök idag!

Idag kommer Doris, husse och hälsar på. De är ute på landet och plockar in utemöbler och vattenslangar. Minusgrader är på väg in nattetid då är det skönt att ha plockat in för vintern. Vi har en fin höstdag, solen skiner och några + grader.
Igår blev det en TV stund. Jag tittade på Innan vi dör med Marie Rickadsson. Serien har jag följt sedan den kom, så bra. Nu är det andra säsongen och den är lika bra👌 I kväll  börjar serien Vår tid är nu igen, säsong 3. Toppenbra även den serien.
 

2 kommentarer:

  1. Ja det är bäst o plocka undan för vintern.
    Dom där serierna har jag inte riktigt följt, fast jag såg lite på vår tid är nu förra säsongen. Sambon är inte intresserad så vi försöker kompromissa vad vi ska se på teven :)
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tur att ni kan kompromissa om TV-programmen👌 det hade nog varit svårt hos oss, vi har helt olika smak på program😉
      Det är lite plock på hösten när man har fritidshus. Nu har de bästa gjort klart.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...