22 oktober 2019

Baber finns det många av


 
Morgonen började med en fika och senaste nyheterna. Igår blev det en tur med Skotten runt på söder. Det blir lite kyligt att sitta och åka trots flera lager kläder, men ändå väldigt skönt att vara ute en runda. Vi passerade många Baber (barberarsalonger), säkert 10-11 stycken här på Södermalm Jag tycker det är trevligt att de startat upp dessa salonger. Säkert avkopplande att bli rakad och klipp även för män. De vill säkert bli ompysslad som vi kvinnor vill bli hos frissan.
Nu skall jag fixa lite frukosthar tagit en slappar morgon😉

2 kommentarer:

  1. Det var många baber ni såg ☺ då verkar dom behövas.
    Härligt med en åktur trots att det blir lite kyligt.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Det finns många med skägg i stan. Det är så häftiga salonger, lika de som var / är på cowboys filmerna. Det var jätteskönt med lite luft, men attans vad man bli avkyld fort när man tar en åktur.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...