7 oktober 2019

Idag har jag haft hårddiskrensning


 
Nu har har jag gjort lite hårddiskrensningar. Oj, vad det låg kvar gamla programuppdateringar, och borttagna programfiler. Kan vara Firefox som strulat. Har fått tagit bort programmet och installerat om flera gånger. Det är första gången jag råkat ut för att filerna ligger kvar efter avinstallationer. Efter rensningen fick jag tillbaka över 11 Gb 👌
Nu skiner solen och + 5 grader. När jag steg upp och satte på fikat visade temperaturen på 0 grader. Blir en runda till Kjell & Co med mina Bluetooth lurar. De fungerar varken i mobilen eller paddan. 
Lite tråkigt när jag vill ha dem när jag lyssnar på ljudböcker.

2 kommentarer:

  1. Jag kan verkligen ingenting om rensning o installationer i datorn. Blivit så att gubben får göra sånt ☺ använder iofs mobilen mest till allt. Förutom när jag kommenterar dina inlägg som fortfarande inte går med mobilen. Både jag o gubben har kollat min mobil men har ingen blekaste varför det blev så.
    Men det måste ju vara nåt med min telefon...
    Vad trist att inte hörlurarna fungerade.
    Hoppas det gick bra med några andra nu när du lyssnar på ljudböcker.
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Ibland kan det vara svårt att hitta orsaken till varför det inte fungerar. Det är ju bra att någon i huset kan fixa så elektroniken fungerar. I vår familj är det jag som får stå för den delen. Nu har jag fixa
    mina hörlurar, det tog ett tag men nu fungerar det👌
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...