16 september 2019

Toppen med IKEA nätshopping

Idag kom mina varor från IKEA som jag beställde den 12 september. Jag brukar inte handla via nätet men tänkte att nu skall jag testa och  det gick över förväntan. Jag köpte ett fotstöd som jag skall ha under skrivbordet 299:-  Skönt att vicka på fötterna när man sitter vid datorn.
Jag har varit ute efter fårskinn som jag skall sitta på när jag åker på skotern. Var in till Hemtex de hade 2 olika storlekar på skinnen. Gillade inte riktigt någon av dem. Kollade igenom IKEA katalogen samtidigt som jag skulle beställa fotstödet. Hittade skinn och beställde två stycken till mindre pris än ett skinn på Hemtex👌 
Här har vi det kyligt ☹ Kände inte för en tur med min skoter i dag, det blåser så kallt. Nu när jag fått tag i fårskinn blir det säkert lite varmare och skönare för kroppen, får testa imorgon.

2 kommentarer:

  1. Härligt att beställningen gick bra. Man behöver nåt varmt under sig när man kör runt.
    Det kan bli så himla kallt när man sitter still.
    Jag har vinterjacka på nu och överdragsbyxor när jag kör omkring.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skall använda skinnen och sitta på när jag är ute. Överdagsbyxor skall jag leta efter det kommer verkligen att behövas samt en varm jacka. Lästw precis att det snöar i Värmland😯 Lite väl tidigt.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...