21 september 2019

Mysig liten kille på besök



Idag har jag varit på Södermalm och hälsat på mormor och morfar. Matte och mormor hade bestämt att gå på Bonden Marknad och shoppa. Jag ( Morris ) fick en promenad med morfar i parken. Det är så mysigt med alla nya lukter👌 
Det var massor av folk på Bondens idag, svårt att ta sig fram. De har utökat stånden och så var det premiär för den färska Majsen. Det grillades på flera ställen och långa, långa köer vid grillarna. Dottern och jag handlade där det inte var långa köer. Köpte rökt renskav, rökt fläskfilé och rökt gräddost och de vegetariska vårrullarna som blev lunchen idag.

2 kommentarer:

  1. Morris hade det bra under tiden ni var på bondens ☺
    Kan tänka mig att det är mycket folk.
    Det är sista bondens på lördag här i stan så jag hoppas vi kommer kunna åka dit. Har aldrig varit där.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Morris har också lärt sig var vi bor. Dottern berättade att han började prata och skulle in genom port fort. Vi hade bestämt träff utanför porten, dottern hann före oss. Vi var nere i garaget och hämtade skotten. När vi kom ut genom garageporten var det en glad liten Morris som bjöd på en massa nospussar. Det är så roligt när de blir så glada när både Doris och Morris ser oss.
      Hoppas ni kan åka till Bondes på lördag, så mysigt!
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...