22 december 2019

Årets flunsa är här

4:de Advent idag.
Nu är det bara två dagar kvar till julafton. Årets flunsa är här, gubben har fått en släng av den fast han är vaccinerad. Vi skulle på julmiddag idag, fick lämna återbud. Ett barnbarn ligger med hög feber och måste äta antibiotika. Nu får vi hoppas att jag slipper flunsan och att gubben blir frisk till julafton. Vi skall fira julafton med Doris familj ute i skärgården. Annandags jul hoppas jag att vi träffa dotterns familj. I morgon är tvättstugan bokad, skönt när tvättkorgen blir tom👌
 Skall även under morgondagen slå in julklapparna såhar några att dela ut på julafton.
Marmor

2 kommentarer:

  1. Nej hoppas du inte blir sjuk nu och att gubben blir bättre. Inte vill man vara sjuk på julafton ☹
    Önskar er en god jul. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag verkar ha klarat mig ännu så länge. Gubben är inte helt OK ännu. Som det ser ut nu så kommer jag att fira julafton med Doris familj ensam, gubben vill inte smitta ner familjen.
      Önskar er en god och trevlig jul.
      Kram❤🤶🎅

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...