14 december 2019

Social träning

Morris hade socialträning igår, åkte buss och T-bana till mormor och morfar. Och hade uppfört sig bra enligt matte👌
Natten har gått bra, ingen hemlängtan. I morgon kväll hämtas Morris.
Tråkigt väder det regnar och regnar👎 Hade planerat ett besök på Bonden julmarknad idag, men det skippar jag. Morris har redan varit ute 2 gånger idag trots regnet.
Nu skall jag fortsätta med mitt plockande som det blir när man byter datorrum. Det har tagit 2 dagar att flytta runt.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det gick så bra för Morris att åka.
    Så bra att han kunde vara hos er. Var det första natten han var hos er?
    En riktig sötnos. Liten o gullig:)
    Du har det du gör med att flytta runt i rummen.
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Morris är så glad, mysig och tillgiven. Han har sovit över tidigare, inga problem alls.
      Det är jobbigt att flytta runt och få det som man vill ha det. Jag har så jobbigt med artrosen nu, så jag behövde komma närmare våtrummen. Jag har bytt rum men allt är inte klart ännu, kanske i slutet på veckan.
      Ha en trevlig dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...