19 december 2019

Tordag och ett trevligt besökđŸ€¶đŸŽ…


 
Nu har jag klippt gubben, sĂ„ han Ă€r snygg och fin till jul. SjĂ€lv har jag glömt bestĂ€lla tid hos frissan. Det fĂ„r bli efterhelgerna, det finns ju locktĂ„ng😉
Nu har vi flyttat in byrĂ„n i rummet dĂ€r den skall stĂ„.  ByrĂ„n blev sĂ„ fin och jag blev sĂ„ nöjd. 
Efter hunddagis kommer Doris och husse, mysigt.Funderar pÄ att lÀgga ut min sÀng till försÀljning pÄ FB sÀljsajt. Har inte anvÀnt den tidigare, men sett att mina vÀnner anvÀnt den. Om det inte fungerar blir det blocket nÀsta.
Ha en fin eftermiddag!
Marmor

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du blev nöjd med byrÄn.
    Det Àr bra att man kan mÄla om saker o ting. Jag mÄlade vissa grejer som fanns kvar hÀr nÀr vi köpte stÀllet.
    Hittade grejer i ladugÄrden m.m o har ÄteranvÀnt det.
    Fint stadigt och gammalt;)
    Det gÄr sÀkert bra att sÀlja sÀngen.
    Ha en fin fredag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det Àr bÀttre kvalité pÄ det som tillverkades förr. Det som gÄr att fixa till, tycker jag man skall behÄlla ett tag till.
      Hoppas att det gĂ„ bra att sĂ€lja sĂ€ngen👌
      Ha en trevlig kvÀll!
      Kram♥️

      Radera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...