5 december 2019

Mysigt besök under dagen


 
Väntar på två barnbarn och ett barnbarnsbarn skall komma, det bli roligt. Barnbarnsbarnet blir 1 år den 14 december.Gick vid 10 månaders ålder och är en glad och pigg liten kille. Oj, tiden går alldeles för fort, jag hinner.
Idag har vi + 7 men fortfarande gråväder☹ Tur det finns D-vitaminer på burk, när man inte kan få den naturligt😉
Skall ta en runda med skotern i eftermiddag. Måste passa på när det är plusgrader och kommer att vara några dagar.

Marmor

2 kommentarer:

  1. Vad kul med sånt besök. Ja tänk vad tiden går;)
    Skönt att passa på att åka ut en sväng när det är plusgrader hos er.
    Ha en fin dag/kväll ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så mysigt besök idag. Plus 8 grader är toppen. Synd bara att solen inte kom fram. Stövlarna jag skickade efter på Sparköp, är toppen. Kudden för knäna använder jag från och till, letar efter rätt läge.
      Ha det så fint!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...