2 februari 2020

Barometern visar på storm

Barometern har visat på storm sedan i går kväll. Det blåser ute idag och fortfarande plusgrader. Solen har visat sig även idag🌞👏
Igår kom mörkläggningsgardinerna som jag skickat efter från IKEA. Nu skall de strykas och läggas upp med strykband. Jag blev nöjd med den gråa färgen. Allt annat i rummet är vitt, så lite färg som bryter av är bra.
Idag kommer Doris och delar av familjen, ser jag framemot. Jag skulle bli glad ifall hostan vände bort nu. Varje eftermiddag börjar hostan och håller på flera timmar, så jobbigt. Idag är det 4 veckor sedan jag fick flunsan. Gubben är nu bättre efter 6 veckor.

2 kommentarer:

  1. Härligt att mörkläggningsgardinerna var bra.
    Vilken besvärlig hosta du har o så himla lång tid det tar innan du blir frisk.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är toppen att skicka efter från IKEA. Jag är jättenöjd med gardinerna och annat jag skickat effter därifrån.
      Hostan är så långdragen, men tycker att det kanske är lite bättre nu.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...