29 februari 2020

Vart 4:de år får vi fira skottårsdagen!

Den 29 februari vart 4:de år firar vi skottår, och det är det i år. Har alltid hört att på skottårsdagen är det kvinnorna som får fria👏 Går du i tankarna, så skynda på för dagen är snart slut.🤔
Det snöade lite vid 8-9 tiden, men snö försvann fort. Just nu är det + 4 sol, moln. i stan. Finns inget inplanerat för dagen. Känns skönt att bara få hänga ibland. I morgon kommer Doris, matte och husse, det ser jag framemot.
 Doris vill säkert ha massage som vanligt och jag några nospussar😍
 


2 kommentarer:

  1. Massage o nospussar det låter som en lyckad dag i morgon ,-)
    Fina Doris, kul att hon kommer på besök med matte o husse ,-)
    Nej jag tänker inte fria ,-))
    Men om jag nu tänkte så hade jag ändå valt en annan dag ,-)
    Ha det fint, Ingen snö kvar! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är underbart med besöket. Jag ser verklige framemot nospussarna😉 Det blir inget frieri här heller, lugnast så😉 Nu skall det blir varmare igen!
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...