4 februari 2020

Tisdag och lite datakrångel

Solsken även idag! Vädret får gärna fortsätta så här, några minus på natten och solsken och plus på dagen.
Haft lite problem med kopplingen från fiberroutern till datorn idag. Tappat den snabbare uppkopplingen från och till. Jag är så nöjd med min all in one dator, som även fungerar som en padda, TV. Jag vill inte köpa en ny dator för att kunna få ut snabbheten från routern, utan
 köpte ett extern nätverkskort istället.
( Det svarta med en pinne  på bilden )

 Det har fungerat jättebra i flera år, men idag så tappade kortet kopplingen. Tog lite tid att fixa det, men nu fungerar allt igen👏
Ingen promenad har jag hunnit med, bli sol i morgon också👌Då tar jag en prommis.
Ha en mysig dag!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du begriper dig på sånt...själv fattar jag ingenting ��
    Ha det bra. Kram❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har jobbat med datorer, så lite finns kvar i huvudet👌 och jag vet vad jag skall söka om det behövs.
      Ha det så fint!
      Kram♥️

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...