11 februari 2020

Faller av idag!

Här har jag varit idag och bli ompysslad.
 Mitt hår växer som " ogräs ". Jag tycker det är betydligt lättare att sköta kortare
hår, då behöver jag bara forma till håret med händerna och låta det torka, toppen👏 Nu är jag klippt och det känns så skönt. Frissan blev nästa chockad när hon såg hur håret hade vuxit. Det blev lite skämtsamt en stund. Vad har du för DNA?  Kanske går det att göra ett medel så alla kan få din kvalité på håret😉 Hårkvalitén kommer från min mammas sida, alla på den sidan hade bra hårväxt.

                                                                                                                                 

2 kommentarer:

  1. Sånt hår har min mamma ,-)
    Kul att ha hår med bra kvalitè.
    Jag ärvde det inte, kan jag säga, mitt växer mer normalt.
    Skönt med lite kortare som man bara formar till"
    Ha det jättefint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är tacksam för att håret har bra kvalité. Roligt att din mamma fortfarande har bra kvalité på sitt hår med tanke på hennes ålder. Jag är så nöjd efter klippningen, känner mera riktigt och hemvant😉
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...