5 februari 2020

Onsdag, tvÀttdag och .........

đŸ¶ Doris har födelsedag🎂
Grattis pĂ„ 8-Ă„rsdagen 🐇

Nu Ă€r tvĂ€ttmaskinerna klara Ă„terstĂ„r bara torkning och mangling. Gubben sköter tvĂ€ttdagar bra! Det gĂ„ bra att lĂ€ra dem Ă€ven pĂ„ Ă„lderns höst😉
Även jag har lĂ€rt mig nĂ„got nytt idag. Har bytt batteri i nyckeln till bilen. Det var ett pyssel,men till slut blev det bra och fungerar ocksĂ„đŸ‘ Det Ă€r mycket elektronik som styrs med nyckel, det "gĂ€ller att ha tungan rĂ€tt i munnen" nĂ€r allt som flyttar sig skall tillbaka pĂ„ sin plats.
Hoppas det blir lite varmare framÄt dagen sÄ jag kan ta en tur med Skotten. Behöver fylla pÄ frys och kyl.

4 kommentarer:

  1. Kul att lÀra sig nÄgot nytt ,-))
    Grattis till den jÀttefina 8 Äringen! SÄ fort de Ären gick!
    Ha det jÀttefint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra för hjĂ€rnkontoret med lite trĂ€ning😊
      Åren gĂ„r sĂ„ fort, men Doris Ă€r lika pigg idag som hon alltid varit alla Ă„r👌
      Ha en fin kvÀll!
      Kram♥️

      Radera
  2. Vad tiden gÄr...att Doris blev 8 Är. Jag minns ju nÀr dom köpte hon.
    Jag mÄste ha följt din blogg lÀnge. Vi började ju pÄ zoomin tiden dÄ jag ocksÄ hade dÀr ;)
    Jo det Àr ett himla pyssel med smÄ batterier o diverse grejer.
    Ha en fin kvĂ€ll. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åren gĂ„r fort! Doris Ă€r lika pigg och glad som hon var som valp. Vi har följt varandras bloggar i mĂ„nga Ă„r. VĂ€ldigt trevligt tycker jag👌 Nu vet jag till nĂ€sta gĂ„ng hur jag skall byta batterier i bilnyckeln👌
      Ha en fin kvÀll !
      Kram♥️

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...