13 juli 2020

Måndag och ny vecka.

Träbro vid Årstaviken.

Det är så vackert med alla blomsterlådor utefter hela träräcket. Det är lika färg på dessa som på alla andra blommor som Stockholm har i sina blomsterlådor. Till höger på bilden syns Södersjukhuset och Sachsska Barnsjukhuset.
Ser ut som vi skall klara oss från regn idag👏passar bra med en promenadrunda med Mr R. Kyl och frys blir säkert glada om de får lite påfyllning efter helgen.
Tänker ofta på de som har semester i detta kyliga väder, kan inte var mysigt. Jag och Mr R har hemester det känns ungefär som en förlängning på karantänen men betydligt kyligare ute😉

4 kommentarer:

  1. Ja det är så vackert med alla blommor i lådor o parker ,-)
    Träbroar gillar jag också. Nej ha semester nu kan inte vara kul, fy så kallt det har varit.
    Hemester var annorlunda men fint det också, inte för vi hinner så mycket annat än att hålla på med hundar och se min mamma, barnbarnen har varit vid något tillfälle bara . Corona ställer till det. Ja frys och kylskåp behövs fyllas på. Härligt att ni kan ta fina promenader ute.
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte mycket som är sig likt idag. Bara att göra det bästa av det. Det har nog inte varit så många husbilar och husvagnar på vägarna som denna semester. Har man hundar så tar det tid varje dag, men roliga sådana!
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Absolut rätt val av färg på blommor enligt min mening. Visst lyser de upp där på träbron. Södersjukhuset minsann, ja där är jag född en gång på stenåldern, men då såg det säkert helt annorlunda ut. Ha de så gott Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar också färgen de valt i år!
      Södersjukhuset har byggts u, idag ett stort sjukhus. Inte grått längre utan vitt. Mina 3 barn är födda på SöS.
      Ha en fin dag!
      Kram

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...