10 juli 2020

Prinsessan på besök!

Idag har vi besök av Doris. Husse och Matte är ute på äventyr några dagar. Vi skall ha Doris här gills i kväll då kommer barnbarnen och hämtar hem henne. Just nu är farfar och Doris på promenad. Det blir säkert ett bad och en simtur också.
Det har varit full fart här hemma flera dagar. Ibland kan det bli så att allt kör ihop sig på en gång och ofta skall allt ske på en gång. Jag har skjutit på tanken att köpa en ny dator, men idag känns det att det är dags. Tog lång tid att få datorn att vakna🤔 Får ta tag i det i helgen.



4 kommentarer:

  1. Kul att Doris kom på besök ,-) och fick simma också!
    Vilket väder, nej nu får sol och värme komma tillbaka ,-))
    Kul att ni har två lånehundar!
    Ha det jättefint, kunde inte sova så jag skriver nu ,mitt i natten ,-)
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skriva på natten gjorde jag också tidigare när sömnen inte vill komma. Nu är det tråkigt väder, rena hösten👎
      Det är lite lättare med lånehundar än ha en egna när vi inte har landet kvar.
      Ha det så fint!
      Kram❤

      Radera
  2. Det är tråkigt att ha en dator som tar lång tid på sig att vakna. Tålamodet börjar tryta ☹ när datorn segar på ��
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det började med Google och min mail. Sedan blev det att fibern inte fungerade/låste sig i datorn. Jag har haft denna i flera år och det är så mycket som ändras med uppdateringarna och då kanske det krockar någonstans.
      H en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...