11 juli 2020

Saknar värme!

Det var mysigt med Doris igår. När barnbarnet kom och hämtade henne i går kväll. Hon blev glad när hon såg att barnbarnet pojkvän satt i bilen. Hon hoppade upp och satte sig i hans knä😀 Nu är hom och badar på landet och har det mysigt, Det är inte utan att jag saknar lite mysig solvärme nu. Sommaren är kort och alla behöver solljuset.
Idag blir det Kalkonbröst, sås, gelé och potatis till middag. Något jag varit sugen på ett tag😉
Igår kom det ett mail, där det framgick att de skall böja med min fåtölj som jag beställt. Har jag tur levereras den innan firman tar semester. Allt är fördröjt på grund av covid-19, så de har inte vågat säga hur lång tid det skulle ta., men nu verkar det vara på gång!



2 kommentarer:

  1. Hoppas din fåtölj kommer snabbt nu ,-)
    Doris har ett fint hundliv hos er alla ,-)
    Ja nu får sommaren komma tillbaka! Mitten av juli, det är inte klokt.
    God låter måltiden!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt när djuren har ett bra liv. Det känns lite jobbigt att det blåser och regnar varje dag. Den lilla stunden solen visar sig, hinner man knappt ut.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...