25 januari 2018

Vårvärme idag igen, plus 7 grader

 
😎 Nu får dessa komma fram. Härligt väder, rena vårluften.
 Tyvärr så håller jag på att bli förkyld. Har fått sådan hosta, började igår. Vet inte om det kan vara någon eftersläng efter operationen. Jag har varit så hes och känt som ett strupgrepp
vid stup huvudet.
Skall snart på återbesök och träffa läkaren som opererade mig, då får jag ta upp allt som varit efter operationen och höra om det finns något samband.
Ha en fin dag!
Vi hörs igen/Marmor


6 kommentarer:

  1. Här har halva släkten varit däckade i nåt virus, med massor av hosta, feber och blåsor i munnen. Jag har klarat mej, trots att jag träffade dotra samma dag som hennes bröt ut. Jag vet inte om det har med flunsan att göra, men den är jag ju vaccinerad emot. Krya på dej/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att den försvinner lika fort som den kom. Både jag och gubben har intagit sängläge.
      Ha en fin dag👍
      Kramis❤

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Låter väldigt jobbigt o nu såg jag att ni blivit sjuka. Krya på er.
    Kram o vila nu ��❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi gör vårat bästa. Hoppas snart vara frisk👍
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  4. Vi turas om att nysa och hosta😉 Snuviga och febriga är vi också. Får hoppas de vänder snart.
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...