2 mars 2019

Är det förkylning på gång???

Idag känner jag mig frusen och trött. Kanske en förkylning på gång. Varit på VC en gång och dagen efter på röntgen, förra veckan.  Platser man skall undvika influensatider. Har inte läst att det skulle vara någon större utbrott med denna flunsa. Trodde flunsaperioden var över, trodde jag klarat mig.
Bara hoppas det är falsk alarm, kanske lite allergi för våren är ju här😉
Idag hoppas jag att flygresenärerna är hemma igen. Det blev lite fördröjning på hemresan.  Har inte hört något ännu. De sover säkert, får kolla upp senare under dagen.
Lilla Morris har varit på långresa Stockholm - Borås tur och retur.

Han gillar åka bil, inga problem, sover mellan  " kisspauserna "👌
Här skiner solen och fortfarande + grader.

Ha en fin lördag!

Marmor



4 kommentarer:

  1. Fin Lördag soligt men SÅ kallt. Morris är för söt! ,-))
    Det går många förkylningar så kanske du åkt på en sådan, det har jag själv!
    Ja man blir lätt smittad på sådana ställen. Har inte heller hört att det varit någon större spridning av flunsan.
    En härlig Söndag hoppas jag du får!
    STOR KRAM Primrose ,-) Morris ser jättesöt ut! ,-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller att hålla sig i från folksamling förkylningstider. Känns idag lite bättre, bara hoppas att det går tillbaka. Morris är så söt och en mysig liten trevlig hund
      Inget vidare väder idag, ett riktigt bakslag!
      Ha det så fint!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Nä hoppas du inte har förkylning på gång.Morris är ju så söt. Tänk att han är redan 6 mån ☺ hoppas resenärerna är hemma nu. Ha en fin söndag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns lite bättre idag. Kanske det var väderomslaget som spökade😉 Idag snöregnar det kos oss.
      Tiden går fort med valpar. Morris är så söt och mysig. Mycket hund i en lite kropps🙂
      Det blev en jobbig resa hem för sonen med familj. Tog många timmar. Rutten gick över Kinas luftrum hem.
      Kan tänka mig att de sover gott idag.
      Ha en fin söndag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...