30 mars 2019

Starta dagen så här!


 
 Ett bra sätt att väcka kroppen efter nattsömnen! Tydligen blir man aldrig förgammal för bugg och rocken roll.
Bara musiken gör en glad och pigg👌
Idag blev det tidigt fikabesök, äldsta sonen och svärdottern samt ett barnbarn. De hade med fikabröd och en fin blomsterbukett.
 Torsdag och fredag har varit tuffa dagar.haft 2 olika besök inbokade. Bloggen har fått vila, men idag är jag piggare igen 👌
Nu står söndagsmiddagen och puttrar på spisen. Det skall serveras Biff Stroganoff med Ris och sallad.

Ha en fin Lördag !

 Snart dags för sommartid igen😢

Marmor

 

6 kommentarer:

  1. Hoppas läkarbesöket gick bra trots att jag läser att det var tuffa dagar.
    Trevligt med fikabesök hemma.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läkarbesöket gick bra. Gubben och ena sonen vad med. Det blev ett förslag till op. men jag vill vänta ett tag. Känner inte för någon op. just nu i a f. Tuff op och lång rehab. Tycker det har varit tillräckligt ett tag nu.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤
      Kram

      Radera
    2. Är det höften dom tänkte operera ? Förstår att du inte känner för nån operation nu. Varit mycket med allt för dig. Kram ❤

      Radera
    3. Ja, det är höften de vill operera. Det tog lång tid innan de förstod att det var höften. Alla som har behandlat mig har sagt det är inte höften😯 då jag är så rörlig. Själv tror jag att det är den stora muskeln som orsakar besvären när jag går. Har ingen värk eller obehag om jag sitter eller ligger. Jag kommer att fundera ett tag till
      innan jag bestämmer mig. Det kan ju bli sämre efter en op. eller inte bra. Vet många som gjort op.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Vilket par!!!!! ,-))) Härligt!
    Jag var tvungen att ropa på gubben han tyckte också att de var fantastiska!
    Ha det fint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anses vara den bästa motionen för kroppen. Alla muskler får jobba och så är det roligt👍
      Ha en fin dag!
      Kram7s❤❤❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...