1 mars 2019

Böcker från bokrean

Idag är det 1 Mars, tiden bara springer iväg.
Igår var jag på bokrean. Oj, vad många böcker det fanns att välja på. Lite besviken blir jag när jag så att Kepler nya bok Lazarus var på rea. Det var en stor prisskillnad ☹ Nu har jag lärt mig, nästa gång väntar jag till rean👌
Dessa 3 böcker fick följa med hem.
Liza Marklunds bok Pärlfarmen, tjock bok 535 sidor
 En hisnande historia som sträcker sig över årtionde och fyra världsdelar.
 
Sofie Sarenbrant bok Bakom din rygg.
 "Sarenbrant är det mest spännande stjärnskottet på den svenska deckarscenen idag.
 
Sofia von Porat bok om Vardagsvego för alla. Kan vara bra med lite tips på vegomat som går snabbt och är lättlagat
Fler och fler äter vego idag, även jag och gubben. Blir oftast det man har gjort tidigare. Boken innehåller 80 recept. Allt i ett rätter, efterrätter, snabba middagar. Recepten innehåller varken kött eller mejeriprodukter.

Ha en fin dagMarmor

8 kommentarer:

  1. Ser ut att vara läsvärda böcker, nu med valp har jag missat bokrean totalt, har inte varit in i en affär på flera veckor ,-))
    Ha det jättefint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart är valpen större, tiden går så fort. Det kommer fler bokreor, då får du handla. Jag tror att böckerna är läsvärda.
      Ha en fin kväll!
      Kramisar❤❤❤





      Radera
  2. Lite surt att den boken var på rea nu. Ja man ska nog vänta ☺ få se om ni hittar några goda recept i veg.boken.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har kollat lite i veg-boken verkar finnas många härliga recept att testa. Känns lite surt när det är ca 150:- billigare att köpa samma bok på rea.
      Ha en fin söndag!
      Kram❤

      Radera
    2. H en trevlig söndagskväll!
      Kram❤

      Radera
  3. Jag har också köpt vego boken ☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du kommer att gilla den👌 Alltid bra med lite nya tips!
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...