28 februari 2019

Ärtsoppa och Pannkaka torsdagens husmanskost.

Hejsan !
Idag har vårt yngsta barnbarn födelsedag !
Grattis världens bästa "Karlsson"🎂🎈🌹
=============
 Läste att flyget till Thailand är inställt på grund av oroligheter i luftrummet. När jag läste inslaget uppfattade jag det som det bara gäller resor från Sverige, Danmark. Sen kommer tanken, hur skall de som redan befinner sig i Thailand komma hem om det inte kommer ner några plan?
Ena sonen befinner sig i Thailand med familj och har hemresa i dagarna. Det känns lite oroligt när sådan här information kommer. Tur i alla fall att det finns mobil så man når varandra och kanske kan hjälpa till med något på hemmaplan, om det behövs..
Nu är det snart dags för en promenad utan solsken men med vårvärme.

Ha en fin dag/Marmor

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...