22 februari 2019

Hade rätt tänk

 
Jag hade rätt tänk igår om att skjuta på röntgen tills idag. Det var några till som hade tänkt lika.
Gubben och jag var där strax före 08.00. Det fanns 2 patienter före mig. Fick veta att jag hade nr 3 i kön, de hade 1och 2. Det fanns inga kölappar så 1 och 2 skötte turordningen, bara rätta in sig i ledet🙂👌
När klockan slog 09.00 var jag klar att åka hem med gubben som var dagens chaufför.
 
När jag vaknade i morse hade vi - 10 grader😮 väldigt skiftande temperatur vissa dagar. Nu skiner solen från en klarblå himmel, och bara  - 3 grader. Hörde igår, att nu har våren kommit. I helgen skall det bli värme igen👌
 
En 🥐 och en kopp kaffe ☕ skall smaka bra nu!

Marmor



 

2 kommentarer:

  1. Bra att det fixade sig snabbt med röntgen ,-) Vilket hit o dit väder, skulle ju bli kanonvarmt nu Lördag Söndag men ingen värme än.
    Bra att din gubbe körde det gör min också när jag ska någonstans ,-)
    Trevlig Helg
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det börjar bli varmare, just nu +6 känns bättre än igår -11 på morgonen. Det är skönt att få åka bil när man skall iväg och inte orkar gå så långa sträckor.
      Trevlig Helg
      Kramisar❤❤❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...