21 februari 2019

Torsdag och besök på.....

 
Idag blev det ett tidigt uppvaknande. Hade tid på vårdcentralen för att träffa min husläkare. Fick svar på tidigare prover. Fortfarande har vi inte kommit fram till varför jag har besvär med min muskel, och varför högerbenet viker sig ibland. Idag skickades en remiss för att kolla ifall man kan få fram något via röntgen. Hade tänkt göra röntgen idag, men det var minst 1½ timmes kö. Gör röntgen direkt när de öppnar i morgon, brukar vara mindre folk då.

Önskar alla en fin dag!

Marmor

2 kommentarer:

  1. Önskar dig Lucka Till att det är lätt åtgärdat! ,-)
    Inte kul att sitta i kö så du gör helt rätt att komma tillbaka i morgon tidigt! ,-)
    Ta hand om dig
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack❤ Jag hade inte orkat vänta 1½ timme efter läkarbesöket. Hoppas på bättre tur i morgon👌
      Ha en fin kväll!
      Kramis❤❤❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...