23 februari 2019

Blandad lördag

Det har varit en blandad lördag. Allt från fotvård till skidåkning på TV. Lite lunch blev det
också, fixade Parisare till mig och gubben.
 Idag kollade jag på SVT Play via AppTv, fungerade toppen. Det är bökigt med SVT Play på Samsungs smart tv. Playappen går inte att plocka ner. måste gå via webbläsare.
Nu byggs det på tomten vi sålde i samband med fritidshuset. Fick några bilder på mobilen idag. Det kommer att bli ett stort och fint hus när det blir klart.
Nu är det dags att fixa middag. Kycklingfilé i god sås. Serveras med ris och en sallad.

Ha en fin fortsättning på kvällen!

Marmor

 



4 kommentarer:

  1. Fotvård lät skönt ,-)
    Parisare gott, det blev ju fint väder idag ,-))
    Fint ställe att bygga ett stort hus på, men ni hade ju ett så fint sommarhus!
    Vi ska fixa sommarstället o sälja, tänkt i år men med en yngre hund blir vi kanske klara nästa år! ,-))
    Ha en fortsatt jättefin helg
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fotvård är skönt👌 Kanske nybygget ser lite stort ut mot fritidshuset. Det är lite jobb när man skall sälja. Ta den tid ni behöver👍Mysigt med en liten valp❤
      Ha det så fint!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Skönt att sköta om fossingarna. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt när fötterna mår bra.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...