12 februari 2019

Städdag med Rut

 
Idag är andra gången som vi har Rutstädning på 4 timmar. Det är helt underbart att ha den hjälpen. Hela bostaden blir städad på en gång. Det underlättar att inte behöva göra allt, utan bara underhålla tills nästa städdag👌
Ser ut att bli en fin dag. Solen skiner och några minusgrader, som skall bli plus grader framåt dagen.
Igår var det tvättdag, nu är den veckosysslan klar tills nästa måndag.
Jag och gubben fortsätter med våra shots på morgonen. Har nu ökat på Kombucha från en ½ dl till
1 dl, och vetegräset rör jag ut i kokosvatten.
Tycker att jag känner mig piggare än tidigare, trots att det inte gått så många dagar sedan jag började. Hoppet finns att det skall bli ännu bättre, bara att kämpa på👍

Ha det bra, vi hörs igen!

Marmor



4 kommentarer:

  1. Så skönt att få städat. Kan ni vara hemma när de städar? Härligt att du känner dig piggare av shotsen. Det är säkert nyttigt o bra. Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt att få allt rent på en gång👌 Det går jättebra att vara hemma under städningen. Det blir att flytta runt i rummen, helt OK. Den som städar är så noga, det blir så fint!
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
    2. Så skönt att dom är noga. Vi hade en städfirma som städade svärmors lägenhet nu när hon gick bort. Vi var o tittade hur det såg ut i lördags och tyvärr var det riktigt dåligt städat. Fick ringa o säga åt dom o skickade bildbevis. Tråkigt. Kram

      Radera
    3. Men så tråkigt att de städat dåligt. De måste göra om städningen när man inte är nöjd. Jag har haft tur med mina flyttstädningar, ingen har fuskat.
      Hoppas det fixar till sig!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...