26 februari 2019

Ibland blir det kladd i kalendern

Hejsan och godkväll!
Dagens inbokade städdag blev inställd på grund av sjukdom. Det kommer en annan " Rut " och städar i morgon.
Idag hart det varit ett underbart väder med solsken och + 10 grader. För min del får detta fina vädret gärna stanna kvar.
Nu har bokrean börjat, blir en vända i morgon eftermiddag till Akademi Bokhandeln i Skrapan. Har sett en bok som jag i alla fall är intresserad av. Det finns så många nya böcker i husets biblioteket räcker till många månaders läsning för mig.

Ha en fin fortsättning på kvällen!

Själv säger jag god natt, känner mig så här
Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...