27 februari 2019

Härligt, nu städas det!

Så här pigg  kände jag mig idag, fast det blev lite tidigare uppstigning. Som jag skrev i går så skulle det komma en annan person och städa idag. Blev morgontid istället för lunchtid som vi brukar ha.
Inte lika varmt och skönt ute idag, som det var i går + 10. Får hoppas det blir några grader varmare uppåt dagen.
Blev lite avis idag, när det kom en liten film från Thailand där det är grönt, varmt och fint.
Efter lunch skall jag ut och köpa en bok av Lisa Marklund. Det var ett tag sedan jag läste någon av hennes böcker. Just nu läser jag en bok som påminner om boken Ove.

Ha en fin dag!

Vi hörs igen/Marmor



2 kommentarer:

  1. Va har Rut blivit för gammal eller har Rut semester ,-))) Hoppas städningen gick bra ändå.
    En bok är ett måste, det är avkoppling, hoppas lisas bok är bra.
    Varmt o skönt ute, men snö väntas, jag älskar snö...men tänkte inte NU!?
    Ha det jättefint
    KRAM KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Numera har vi städning med Rut-avdrag, så skönt. Städfirman vi anlitar har toppen städare👌 Det blir ett besök idag till bokhandeln. Gårdagen blev lite för körig. Vädret som är nu, gillar jag!
      Ha det så fint!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...