25 februari 2019

Det är måndags morgon

och huvudet känns inte tungt. Det gör däremot kroppen idag. Har tvättstugan idag, så det fixar sig med gubbens hjälp. Passar på att ta mattvätt samtidigt, då jag har stora tvättstugan.
I morgon är det städdag igen, så skönt när Rut kommer. Samma person varje gång, det är bra!
Något svar på röntgen har inte kommit, tar väl några dagar innan brevsvar kommer. Det är lite olika hur svaren ges. Ibland får man ett förhandssvar innan man går ifrån röntgen, och som denna gång inget förhandssvar.
Igår var jag och hälsade på dottern, mågen och Morris. Vilken liten mysig Maltepoo, vikt 3 kg och 6 månader, pigg som en duracellkanin. Väldig generös med nospussar och duktig på att sysselsätta sig själv. De verkar gå bra ihop katten Carlzon och Morris, det känns skönt. Håller tummarna att det fortsätter så fortsättningsvis.

Ha en fin fortsättning på dagen / Marmor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...