17 februari 2019

Vårvärmen fortsätter!

Hejsan i vårvärmen!
 
Idag är det lite svalare, men solsken. Gårdagen var en toppendag. Som varmast hade vi + 10 grader👌
Snart kommer sönerna med respektive på förmiddagsfika. Inte så ofta de kommer samtidigt, mysiga besök. Doris är också med, skall passa på att tjuva några nospussar😍
 
Dottern, mågen och deras hund Morris börjar en valpkurs idag. Morris är redan väldigt duktig. Han kommer på inkallning och kan sitt, ligg och lite annat, är bara 5-6 månader, bra tycker jag. Det går även bra med katten Carlzon👌 katten följer med på promenaderna håller sig lite bakom dottern och Morris.
Nu ät fikastunderna över5 och Doris är kvar tills i kväll. Nu är hon på promenad med farfar, kanske till 🐰 kompisarna.

Ha en fin fortsatt söndag i vårvärmen!

Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...