4 februari 2019

Nu är det vinter

Hejsan och God morgon!
Idag har kylan slagit till ordentligt. - 14 när jag steg upp strax efter 07.00. Skönt att agendan visade tvättstugan på förmiddagen. Det skall förhoppningsvis inte vara lika kallt i eftermiddag, då jag skall  ut och handla lite nytt att äta och dricka.
 Jag skall prova att lägga om min kost. Har blivit tipsad om några olika sätt, som kan hjälpa för värk i kroppen, och även rensa i kroppsorganen.
Igår åkte Doris hem. Lillmatte tyckte det hade varit jobbigt att köra hit, det tog tid. Plogbilarna hade inte hunnit ut och plogat gatorna. Allting gick i alla fall bra, både hit och hem👌
 

Ha det så fint, vi hörs igen!

Marmor

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...