18 februari 2019

Måndag och vad händer då?

Jo, då är det tvättdag igen.
 Härligt när det bara blir veckotvätt. Lakanen skickar jag på tvätt och mangling. Det underlättar verkligen 👌 Ingår inte i Rutavdragen idag, men har hört att bl a tvätt är något som kommer att ingå i de  nya förslagen. Även att Rutavdraget kommer att höjas.
Jag har fixat allt själv inom hemmet och 100% jobb, något man har fått lära, så skall det vara. Tur att det finns denna avlastningen för våra barn och nästa generationer som växer upp. Många kanske slipper utslitna leder och kan få det fint även när man slutat sitt arbetsliv.
 Gårdagen blev en trevlig söndag med många fikabesök. Sista kom vid 17-tiden. Det var yngsta sonens döttrar som kom och hämta 🐶 Doris.

Ha en fin fortsättning på dagen!

Marmor

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...