3 februari 2019

Kaos i busstrafiken idag

Det stora kraftiga snöfallet slår ut busstrafiken i flera dela av Stockholm och Uppsala.
Tur att T-banan inte har drabbats.
Vi har inte fått plogat ännu varken på gata eller trottoar. Det är många som tar sig fram i de uppkörda
spåren efter bil och buss. Tur det är söndag och inte så många som skall till arbetet idag  med tanke på transport och plogning.
Doris och farfar har varit på morgonpromenad. D gillar all snö, rullar sig så hela pälsen är full av snö😯 ser ut som en snögubbe ☃
Nu sover hon vid mina fötter efter promenaden och frukosten👌
 

Trevlig fortsättning på söndagen!

Marmor

2 kommentarer:

  1. Det har kommit en hel del snö. Vi fick skotta oss ute och in efter plogbilen kom. Vi har fått plogat i vårat villaområde . Värre i skogen dit går jag inte. Då får jag väl leta efter honom .
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är nog bra att hålla sig när det är skottat och plogat. I skogen är nog inte det bästa stället att vara just nu. Det är vackert med all snö så länge den är vit👌
      Ha en fin dag!
      Kramis

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...