5 februari 2019

Leverpastejtårta idag!


Grattis till Doris som fyller 7 år idag🎂🍗
 
Oj, vad åren går fort! Tycker inte det var länge sedan du
 invigde golvet på Arlanda 😉
Hoppas du får en mysig dag och att leverpastejtårtan smakar bra👌 Kanske du får öppna några
paket också.
=============================
Idag är det plusgrader och töväder igen☹ Det ser ut att vara glashalt på trottoarerna. Det är bäst att hålla sig inomhus tills de har plogat och sandat. Många halkar, en del omkull andra hinner parera och klarar sig bra.
Idag skall jag fixa lite nyttiga och olika shots.  Gröna som gul, skall även testa vetegräs i pulver som skall vara nyttigt, men kanske inte så gott. Vem vet, jag kanske tycker det smakar bra👌

Trevlig fortsättning på dagen!

Marmor

 

2 kommentarer:

  1. Grattis till Doris och till dig med i efterskott ☺
    Ja åren går...helt otroligt. Att det är 7 år sen Doris kom. Visst var det från Norge?
    Vildgräs i pulver lät nyttigt ��
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Doris kommer från Norge. Tack säger jag och Doris❤
      Det skall vara så nyttigt med vildgräs, så nu skall jag testa. Börjar i morgon👌
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...