1 februari 2019

Ny månad och en bra serie.....

Vaknade tidigt till en gråmulen morgon, men skall tydligen bli ändring under dagen. Här väntar snö under dagen, 2 dm och blåst om SMHI har rätt.
Agendan är äntligen tom idag. Har varit något inbokat varje dag. Mataffären skall få besök idag och kanske även Söderhallarna.
Har blivit tipsad om en bra Australiensk serie som finns på SVT play, heter Hemma igen.
Tidigare säsongsavsnitt 1 - 3 finns sparat på play. Nyss började säsong 4 med 2 avsnitt av 12. Jag har sett alla avsnitten, en trevlig och bra serie som jag kan rekommendera👌
 

Roligt att just du tittar in!

Välkommen åter!

Marmor

 

 

2 kommentarer:

  1. God kväll ja nog har det snöat allt blåst det blev vi varse om våran lång tur. Skottat har jag gjort också. Den serien har jag set lite till och från väldigt bra.

    Kvälls kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket vinter väder vi fått idag. Det är vitt även i stan👌 Mer skall det komma i morgon. Var rädd om ryggen när du skottar!
      Ha en fin kväll!
      Kramis

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...