25 mars 2019

Ny vecka och det snöar

God morgon!
 
Nu är det ny vecka igen och den inleder med ett litet snöfall☹
Nu är Doris och farfar ute på  sin andra promenad idag. De passade på att ta med lakan och lämna in  för tvätt. Det är så skönt att slippa lakanstvätt som är jobbigt och tungt. Numera blir det bara veckotvätt, ca 3 maskiner. Klarar av allt på 3 timmar, känns så skönt!
I lördag gjorde jag en hälsodeklaration på nätet inför mitt sjukhusbesök på fredag. Oj, vad frågor som skulle svara på. Det var 4 olika kapitel som innehöll flera sidor med frågor😮

Ha en fin dag!

Marmor

4 kommentarer:

  1. Ja blev lite förvånad när det snöade och blåste när vi skulle träffas, kompisgänget ,-) Men det slutade snabbt ,-)
    Kul med Doris på besök, det måste vara så kul!
    Skönt att lämna in lakan, de blir lite otympliga och blöta, tunga.
    Undersökningar brukar vara en massa frågor....
    Deklarerat och klart, tack för att du tog upp det ,-)
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev inte så mycket av snön dom kom. Det var mysigt med Doris några dagar, nu är hon hemma hos igen. Visst är det skönt att vara av med deklaration och slippa ha det hänga över sig. Ja, det var en massa frågor som skulle besvaras i enkäten.
      Ha en fin dag,
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Vad härligt du slipper lakanstvätten. Oj det var många frågor du fick svara på. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är toppen att slippa lakanstvätten. Det kostar inte så mycket att få det tvättat och manglat. Det var en hel del frågor att svara på. Jag har aldrig svarat på så många frågor någon gång tidigare. Kanske de håller på att lägga upp en databas på patienterna numera.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...