10 mars 2019

Underbar söndag ☀

Idag har vi ett underbar väder! Strålande sol och - 2 grader.
Doris och sonen skulle komma idag. Sonen kom utan Doris hon mådde inte så bra. Hon hade kräkts flera gånger. Doris fick stanna kvar på landet tillsammans med lillmatte. Vi gör ett nytt försök nästa helg.
Jag tycker rätt låt vann i gårdagens uttagning, den var min favorit redan från början. I kväll börjar Mästarna mästare. Det är ett trevligt program som jag brukar följa. Blir lika denna säsong.
Nu luktar det mat, har kycklinglår i ugnen. Det skall bli gott, är riktigt sugen 🍽
Kycklinglåren skall serveras med ugnsbakade potatishalvor samt hemgjort vitlökssmör och en härlig sallad.

 


4 kommentarer:

  1. Så synd om Doris hoppas hon blir bra fort och ni kan ses nästa vecka!
    Rätt låt vann tyckte jag också, den kommer absolut att komma högt, kanske vinna i Israel!
    Ha det fint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Doris blev riktigt dålig och kräktes flera gånger. Förmodligen har hon ätit något ute, som legat under snön.
      Härlig låt, får hålla tummarna när det är dags!
      Ha en fin dag!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Usch stackars Doris. Hoppas hon blivit bättre. Jag har inte följt melodifestivalen alls så jag vet inget ☺ kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag är hon bättre. Det var en pärs för sonen och Doris när hon kräktes hela natten och det var gul galla. Jag tycker melodifestivalen är mycket sämre nu än förr. Men i brist på bra program på TV, blir jag kvar och tittar.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...