1 april 2019

Blivit lurad? 1:a April idag!

Ännu så länge har jag klarat mig från alla skämt👌
Idag är det måndag, ny månad och tvättstugan. När tvättmaskinerna jobbar, skall gubben hämta lakanen som varit på tvätt.
 Solen skiner, ser så mysigt ut. Är lika fint när jag är klar i tvättstugan, blir det en promenad.
 
I lördag var jag och köpte frottéhanddukar, badlakan, ny badrumsmatta samt massageduschtvålar på Hemtex. Det var medlemsdagar och rabatter på alla övriga varor. Bra rabatt, betalade bara halva priset för varorna👌

Ha en fin dag Graphics Smilies Marmor



2 kommentarer:

  1. Nä jag blev inte lurad igår ☺ vilka fynd du gjorde. När det är halva priset blir man nöjd och glad.
    Ha det bra. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag klarade mig också från att bli lurad. Jag brukar passa på att uppdatera frottéhanddukar och badlakan när de har dessa dagar. Det finns en serie frotté som heter något på Hotell, som är toppen, den köper jag.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...