17 april 2019

Oj, vad många kilometer det blev.

Hej alla vänner och besökare😎
Igår blev det en lång promenad för gubben, mig och min färdkompis.
Vi vandrade och åkte 6 kilometer. Det tog oss 2 timmar och 45 minuter. Det var en skönt och mysigt tripp. Mycket att titta på och det kändes att kroppen fick D-vitaminer. Vi stannade till vid Paradiset som ligger på Brännkyrkagatan och handlade Kombucha. De har ett stort sortiment och
många olika smaker.
Här finns smak av Ingefära , Blåbär och Körsbär.

Smaker Hallon och Ingefära Beer

Köpte även en tetra med Cocosvatten, som jag använder när jag rör ut vetegräset på morgonen. Jag blandar 1 dl Cocosvatten och 1 rågad tesked Vetegräs, nyttigt👌 
Solen och värmen finns även idag. Väntas bli lika varmt som igår 15 +. Vi skall få + 17 i morgon och + 18 på Långfredag och Pingstafton.
Bästa att passa på att njuta av Påskvärmen. Solen tar bra nu, kände i ansiktet efter turen igår.

Ha en fin dag!

Marmor🐣

6 kommentarer:

  1. Vilken skön dag ni hade, glad att du trivs så bra med din scooter, Härligt att ni kan vara ute på långturer och bara njuta
    Det låter nyttigt den drinken du tar varje dag!
    Ha en underbar sommar! Härligt att det ska bli SÅ varmt
    STOR KRAM Primrose .-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en mysig dag, vi såg ställen som vi inte besökt. Allt syns inte från bilen.
      Hoppas du också får en underbar sommar!
      Ha en fin kväll!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Härligt att du trivs med din nya scooter, nu när det är fin väder och du kan njuta av sol och värme:-) Här i norr har dom lovat sol och värme hela påsken, dock minusgrader på natten, men det gör inget bara det är sol och värme på dagarna. En stor påsk kram till dej från mej och vovvarna i norr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt med scootern. Nu får gubben sällskap på sina promenader och jag får se nyheterna i stan. Här har vi det varmt. Dagens skall bli + 18 grader och även resterande dagar i Påsken.
      Skönt att värmen även når upp till norr, så alla kan få njuta!
      Önskar er alla en kram och en Trevlig Påsk🐣🐥🐓

      Radera
  3. Vad fint. Nu förstår jag när polisen kom och undrade om jag sett ngn som kört rally (he, he). Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen att ta sig fram med! Nu kan jag fara runt i stan och ser det man inte kan se från bilen och få frisk luft samtidigt.
      Ha de så fint!
      Trevlig Påsk🐓🐣🐥

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...