21 april 2019

Mysig Påskafton

Vilken underbar Påskafton. Gubben och jag var hos dottern och träffade
Hunden Morris
                              
och
katten Carlzon
Morris är en pigg och glad liten kille. Väldigt lättlärd, igår blev det dans på bakbenen👏 Katten är mer reserverad, men ibland går det att gosa lite med honom.
Dotterns svärföräldrar är upp och hälsar på över påsken. Vi brukar träffas varje Påsk och fira någon dag tillsammans.
Jag hade första parkett i solen i flera timmar. Det blev så varmt, var tvungen att kolls temperaturen på mobilen. Det var + 20 grader😮 inte undra på att det kändes varmt.
Idag blir det en vilodag och fortsätta äta Påsk mat. Har gravad lax, Janssons och skagenröra som jag tänkte fixa till dagens lunch.

 Ha en fin dag/ Marmor




4 kommentarer:

  1. Det är en liten söt vovve måste jag säga. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig! Han är helt underbar.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera
  2. Nu provar jag kommentera från paddan...se om det går.��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Nu fungerar det👌 Finns det ett trollspö i paddan😮😉 Toppen att det fungerar med paddan! Jag kunde inte hitta något fel när jag kollat!
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...